28 апр. 2013 г.

Ֆրիդրիխ Նիցշե


  1. Ես սիրում եմ երաժշտությունը: Շատ հաճախ ես նաև ատում եմ այն: Բայց երաժշտությունը սիրում է ինձ, և բավական է՝ որևէ մեկն ինձ լքի, նա մի ակնթարթում նետվում է ինձ մոտ և ուզում է սիրելի լինել:
  2. Մեծության ձգտումը միանշանակ մատնիչ է. Ով տիրապետում է մեծության, ձգտում է բարության:
  3. Ինչ-որ բան ցանկանալը և դրան հասնելը համարվում է ուժեղ բնավորության նշան, բայց առանց ձգտելու, որևէ բանի հասնելը հատուկ է ամենաուժեղներին, ովքեր իրենք իրենց մարմնավորյալ ճակատագիր են զգում:
  4. Ով ուզում է մարդկանց առաջնորդ դառնալ, պետք է պատրաստ լինի մի որոշ ժամանակ նրանց ամենավտանգավոր թշնամին համարվել:
  5. Կին. Աստծո երկրորդ սխալը:
  6. Առանց երաժշտության կյանքը սխալ կլիներ:
  7. Հոգնության մեջ մեզ տիրում են նաև վաղուց հաղթահարված գաղափարները:
  8. Հաղթողները չեն հավատում պատահականությանը:
  9. Ազնի՞վ է ամաչել քո մեջ եղած լավագույնի համար, քանի որ միայն ինքդ ունես այդ:
  10. Չի կարելի ներել նրան, ով չի կարող ներել:


Комментариев нет:

Отправить комментарий